Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

AZ Brýle
Chrašická 357
53801 Chrast
tel: +420 724 547 743
info@azbryle.cz
Editujte v Nastavení - Přihlašovací údaje

NOVINKY

arr3Spustili jsme pro Vás nový eshopVítejte na stránkách našeho nového eshopu.   Naše firma se specializuje na dovoz a prodej širokého...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 329 Kč
skladem
naše cena 199 Kč
skladem
naše cena 245 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 389 Kč
skladem
naše cena 339 Kč
skladem
naše cena 419 Kč
skladem

Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

1) Kontaktní údaje prodávajícího

Provozovatel: Ing. Lenka Kerhartová

Sídlo a kontaktní adresa: Chrašická 357, 53801 Chrast

IČ: 86972995

Provozovatel je zapsán v živnostenském rejstříku, Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Chrudim

Nejsme plátci DPH!

Telefon: 734 144 059, 724 547 743

Email: info@azbryle.cz

 

2) Informace

Seznam zboží v tomto internetovém obchodě je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě objednávky nebo dotazu kupujícího.

K objednání kupující vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

 

3) Potvrzení objednávky

K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

Objednávku Vám potvrdíme emailem nebo telefonicky. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat (zboží není skladově dostupné, je v jiné barevné variantě apod)

 

4) Způsoby platby a dopravy

Platba na účet předem (bankovním převodem) - balík (česká pošta)

Platbu provedete předem na náš účet 2300725256 / 2010 - u FIO Banky.

Náklady na dopravu nese kupující. Při platbě převodem na účet bude k ceně zboží připočteno paušální poštovné 69,- Kč. Balné neúčtujeme.

Vždy uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky a platbu provádějte až Vás vyzveme! (je např. možné že Vámi objednané zboží nebude momentálně k dispozici).

Hotově při převzetí - dobírka (česká pošta)

Náklady na dopravu nese kupující. Náklady na dopravu v případě zaslání dobírkou činí 120,- Kč. V případě zaslání jako Balík do ruky nebo Balík na poštu činí poštovné 150,- Kč. Zboží zaplatíte hotově při převzetí od dopravce. Balné neúčtujeme. Poštovné do zahraničí Vám sdělíme dle aktuálního ceníku České pošty.

Osobní odběr zboží

Osobní odběr zboží je možný pouze po předchozí telefonické domluvě. Balné ani jiné manipulační poplatky neúčtujeme.

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

 

5) Dodací lhůta

Dodací lhůta je od 2 - 5 dnů, není-li uvedeno jinak. Standardně zboží dodáváme do jednoho týdne. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Sledujte proto prosím aktualizace objednávek poslaných na Váš email.

 

6) Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

 

7) Odstoupení od smlouvy (vrácení objednávky)

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.

Odešlete prosím mailem na info@azbryle.cz a následně přibalte ke zboží.

Zboží odešlete zpět na vlastní náklady na adresu: Ing. Lenka Kerhartová, Chrašická 357, 53801 Chrast, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.

Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k poškození, opotřebení zboží, zboží není kompletní) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.

 

8) Zákonná práva z vad

Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci má

  • právo na bezplatnou opravu zboží
  • právo na odstranění vady dodáním příslušného dílu který byl poškozen vlivem výrobní vady
  • právo na přiměřenou slevu z kupní ceny

Právo na dodání nového zboží je možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady. Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově neekonomické řešení. Právo na dodání nového zboží má spotřebitel rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem zboží nelze pro opakovaný výskyt vady (po opravě – tj. vyskytne-li se stejná vada se stejnými projevy celkem 3x a taková vada byla alespoň dvakrát opravena) nebo pro větší počet vad řádně užívat.

Právo na odstoupení od smlouvy - lze využít tehdy, není-li možné věc opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho součásti. Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat (viz. předchozí bod).

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nesprávným používáním nebo skladováním apod.

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádekm, který je součástí těchto Obchodních podmínek a je zveřejněný zde na www.azbryle.cz a příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz Reklamační řád).

 

9) Ochrana osobních údajů

Vyplněním závazné objednávky internetového obchodu www.azbryle.cz kupující dává souhlas ke shromaždování a archivování osobních údajů a údajů o jeho nákupech. Internetový obchod www.azbryle.cz se zároveň zavazuje, že údaje, které mu kupující poskytne, využije výlučně pro potřeby prodávajícího související s plněním závazků vyplývajících z kupní smlouvy. Tyto údaje nebudou dále poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány.

 

10) Ostatní

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email:adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

 

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2018.

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1) Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek provozovatele: Ing. Lenka Kerhartová se sídlem Chrašická 357, 53801 Chrast, IČ: 86972995 a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka - dále jen záruční list) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství).

 

2) Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem uvedeným na záručním listě (prodejce).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

3) Záruční podmínky

Kupujícímu je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit telefonicky (viz. kontakty), nebo e-mailem na adresu: info@azbryle.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Kupující může zboží reklamovat osobně, nebo odeslat poštou na adresu provozovatele.

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat na adresu internetového obchodu. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Záruka se nevztahuje na následující vady:

  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nesprávným nebo neodborným užíváním výrobku anebo jiným nesprávným jednáním uživatele
  • prokazatelně nedovolenými zásahy do výrobku, mechanickým poškozením výrobku
  • vady vzniklé nesprávným skladováním atd.

 

4) Vyřízení reklamace

Postup při reklamaci

   1) informujte nás o reklamaci (e-mailem či písemně)

   2) zboží zašlete na naši adresu, nejlépe doporučeně, nikdy ne na dobírku

   3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a telefonický (e-mailový) kontakt   

4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

 Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající vyrozumí kupujícího o způsobu vyřízení reklamace nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží, případně o odůvodnění zamítnutí reklamace.

Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího e-mailem.

 

5) Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1. 1. 2018 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.

Ochrana osobních údajů e-shopu
  1. Společnost Ing. Lenka Kerhartová,  IČ 86972995, zapsaná v živnostenském rejstříku, Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Chrudim (dále jen „prodávající“ nebo „správce“) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

    • jméno, příjmení
    • e-mailovou adresu
    • telefonní číslo
    • adresu/sídlo
  2. Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

    Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

  3. Na e-mailovou adresu, případně telefonní číslo mohou být kupujícímu zasílány novinky a jiná obchodní sdělení, tento postup umožňuje § 7 odst. 3 zákona č.480/2004 Sb., o službách informační společnosti, pokud jej kupující neodmítne. Tato sdělení lze kdykoliv jakýmkoliv způsobem – například zasláním e-mailu nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení – odhlásit.

  4. Zpracování osobních údajů je prováděno správcem osobních údajů. Osobní údaje pro tohoto správce zpracovávají také zpracovatelé:

    • Poskytovatelem služby Eshop-rychle, provozované společností Golemos s.r.o., sídlem Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice

    Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

  5. Správce nemá osobu tzv. pověřence. Správce lze kontaktovat na emailové adrese info@azbryle.cz

    Správce osobních údajů, jakožto provozovatel webové stránky www.azbryle.cz, užívá na této webové stránce soubory cookies, které jsou zde užity za účelem:

        • měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách
        • základní funkčnosti webových stránek

    • Sběr cookies za účelem uvedeným výše může být považováno za zpracování osobních údajů. Takové zpracování je možné na základě zákonného důvodu - oprávněného zájmu správce, a umožňuje ho čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení.
    • Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl. 21 Nařízení, která je dostupná v dolní části webových stránek. Vaše námitka bude vyhodnocena bezodkladně. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
    • Vznese-li návštěvník námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek, nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek.
    • Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu, jsou posuzovány v podobě hromadného celku a v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.
    • Shromážděné cookies soubory jsou zpracovány dalšími zpracovateli:
      • Poskytovatelem služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
  6. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

    • zrušit kdykoliv zasílání obchodních sdělení,
    • vznést námitku proti zpracování na základě oprávněného zájmu správce,
    • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
    • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
    • požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,
    • na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,
    • požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
    • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
    • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.